Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » FO-ECO054 japanparts

Filtr oleju FO-ECO054 JAPANPARTS

FO-ECO054 Filtr oleju JAPANPARTS
japanparts FO-ECO054
12.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

FO-ECO054

dostawca:

JAPANPARTS

Rodzaj filtra Wkład filtra
Długość [mm] 82
średnica zewnętrzna [mm] 70
Średnica wewnętrzna [mm] 29
nr EAN 8033001309935

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-ECO054 JAPANPARTS

FILTR OLEJU JAPANPARTS FO-ECO054 TOYOTA RAV 4 III 2.2D-4D 150KM 08-, VERSO 2.0D-4D 09-

Filtr oleju FO-ECO054 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Filtr oleju FO-ECO054 producenta JAPANPARTS

TOYOTA

0415131060, 041520R010, 0415231060, 0415238010, 0415226010, 0415231030, 0415231040, 0415231050, 0415231080, 04152YZZA3, 04152YZZA5

LEXUS

0415231080, 0415231020, 0415238010, 04152YZZA3

numery OEM:
TOYOTA      04151-31060
TOYOTA      04152-0R010
TOYOTA      04152-31060
TOYOTA      04152-38010
TOYOTA      0415226010
TOYOTA      0415231030
TOYOTA      0415231040
TOYOTA      0415231050
TOYOTA      0415231080
TOYOTA      04152YZZA3
TOYOTA      04152YZZA5
LEXUS      04152-31080
LEXUS      0415231020
LEXUS      0415238010
LEXUS      04152YZZA3

Zastosowanie Filtr oleju FO-ECO054 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju FO-ECO054 JAPANPARTS:

Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-02-07
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lubliniec
2023-09-08
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2025-05-28
 5/5
OK
krzysztof, warszawa
2023-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2021-10-01
 5/5
filtr pasował i cena b. dobra
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lubliniec
2022-07-05
 5/5
Uważam ze filtr swoją cena i jakością miażdży konkurencje. W zestawie dostajemy komplet nowych oringów wraz z podkładka miedzina pod korek spustowy oleju.
Józef, Grabówka
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Cieszyn
2020-12-17
 5/5
Dobry już założony
Jerzy, Tłuszcz
2023-03-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Chorzów
2023-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartek, Wałbrzych
2019-10-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
Józef, Grabówka
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Warszawa
2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.