Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 3.0 quattro (2001.08-2005.01) 220km » H90W03 hengst
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 3.0 Quattro (2001.08-2005.01) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H90W03 HENGST

H90W03 Filtr oleju HENGST
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

4560100000

numer części:

H90W03

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]77
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]72
Wymiar gwintuM18x1,5
Wysokość [mm]86
nr EAN4030776042368

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H90W03 HENGST

Filtr oleju pasuje do: BUICK CENTURY, LESABRE, REGAL, SKYLARK, CHEVROLET ALERO, ASTRA, AVEO / KALOS, BERETTA, CAPTIVA, CORSA, CORSICA, CRUZE, EPICA, EVANDA, LACETTI, LANOS, NUBIRA 1.2-3.8 09.77-
numery OEM:
CHRYSLER      J8132313
CITROËN      MLS 000-530
FIAT      7083265
FORD      5 009 285
FORD      5 016 786
OPEL      6 50 381
OPEL      6 50 401
OPEL      650104
OPEL      96 395 221
OPEL      VOF93
PEUGEOT      1109-A9
RENAULT      77 01 415 070
SAAB      450 2696
SUZUKI      16510-85Z20
VAUXHALL      931 56300
DAEWOO      93745067
DAEWOO      94797406
DAEWOO      96352845
DAEWOO      96458873
DAEWOO      96458873D
DAEWOO      EC94797406
BUICK      92099013

Zastosowanie Filtr oleju H90W03 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H90W03 HENGST:

Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST