Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0677 maxgear

Filtr oleju 26-0677 MAXGEAR

26-0677 Filtr oleju MAXGEAR
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-1321

numer części:

26-0677

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego LS 7/2
Wysokość [mm] 64
Wymiar gwintu M 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 2,0
nr EAN 5907558597615

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0677 MAXGEAR

FILTR OLEJU RENAULT 1,9DCI

Filtr oleju 26-0677 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

SMART

CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Filtr oleju 26-0677 producenta MAXGEAR

RENAULT

7702217250, 8200274858, 8200768927, 8200867980, 8671002274, 8671017369

NISSAN

1520800Q0D, 1520800Q0G, 1520800QAF, 15208AW300

OPEL

4415442, 4434962

SUZUKI

1651067JG0, 1651067JG0000, 1651084A10, 1651084A10000, 1651084A11, 1651084A11000, 1651084A12, 1651084A12000

FIAT

46337528, 68439517AA

numery OEM:
FIAT      46337528
FIAT      68439517AA
MERCEDES-BENZ      281 180 03 10
MERCEDES-BENZ      A 281 180 03 10
NISSAN      15208-00Q0D
NISSAN      15208-00Q0G
NISSAN      15208-00QAF
NISSAN      15208-AW300
OPEL      4415442
OPEL      4434962
RENAULT      77 02 217 250
RENAULT      82 00 274 858
RENAULT      82 00 768 927
RENAULT      82 00 867 980
RENAULT      86 71 002 274
RENAULT      86 71 017 369
SUZUKI      16510-67JG0
SUZUKI      16510-67JG0-000
SUZUKI      16510-84A10
SUZUKI      16510-84A10-000
SUZUKI      16510-84A11
SUZUKI      16510-84A11-000
SUZUKI      16510-84A12
SUZUKI      16510-84A12-000

Zastosowanie Filtr oleju 26-0677 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0677 MAXGEAR:

Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.