Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Odlew aluminiowy |
Liczba skrzydeł | 10 |
Ciężar [kg] | 0,640 |
dla numeru OE | 77 01 476 496 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816222415 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 22241 FEBI BILSTEIN
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
7701473327, 7701476496, 8660003252, 8660003254, 8671019519
2101000Q0E, 2101000QAE, 2101000QAS, 2101000QAT, 21010BN700
1741084A00, 1741084A00000, 1741084A11, 1741084A20, 1741084A20000
210108574R, 7701473327, 7701475995, 7701476496, 8660003252, 8660003254, 8671019519
NISSAN | 21010-00Q0E | |
NISSAN | 21010-00QAE | |
NISSAN | 21010-00QAS | |
NISSAN | 21010-00QAT | |
NISSAN | 21010-BN700 | |
RENAULT | 77 01 473 327 | |
RENAULT | 77 01 476 496 | |
RENAULT | 86 60 003 252 | |
RENAULT | 86 60 003 254 | |
RENAULT | 86 71 019 519 | |
SUZUKI | 17410-84A00 | |
SUZUKI | 17410-84A00-000 | |
SUZUKI | 17410-84A11 | |
SUZUKI | 17410-84A20 | |
SUZUKI | 17410-84A20-000 | |
DACIA | 21 01 085 74R | |
DACIA | 77 01 473 327 | |
DACIA | 77 01 475 995 | |
DACIA | 77 01 476 496 | |
DACIA | 86 60 003 252 | |
DACIA | 86 60 003 254 | |
DACIA | 86 71 019 519 |
Zastosowanie Pompa wodna 22241 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 22241 FEBI BILSTEIN:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.