Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0038 maxgear

Pompa wodna 47-0038 MAXGEAR

47-0038 Pompa wodna MAXGEAR
maxgear 47-0038
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGC-5505

numer części:

47-0038

producent:

MAXGEAR

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Tryb pracy mechaniczne
Średnica koła łopatkowego [mm] 70
nr EAN 5907558511765

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0038 MAXGEAR

POMPA WODY RENAULT 1,5DCI CLIO

Pompa wodna 47-0038 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Pompa wodna 47-0038 producenta MAXGEAR

RENAULT

7701473327, 7701476496

NISSAN

2101000QAE, 2101000QAS, 2101000QAT, 21010BN700

SUZUKI

1741084A00, 1741084A20

numery OEM:
NISSAN      21010-00QAE
NISSAN      21010-00QAS
NISSAN      21010-00QAT
NISSAN      21010-BN700
NISSAN      2101000QAE
NISSAN      2101000QAS
NISSAN      2101000QAT
NISSAN      21010BN700
RENAULT      77 01 473 327
RENAULT      77 01 476 496
RENAULT      7701473327
RENAULT      7701476496
SUZUKI      17410-84A00
SUZUKI      17410-84A20
SUZUKI      1741084A00
SUZUKI      1741084A20
DACIA      77 01 473 327
DACIA      77 01 476 496
DACIA      7701473327
DACIA      7701476496

Zastosowanie Pompa wodna 47-0038 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.