Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0135 maxgear

Pompa wodna 47-0135 MAXGEAR

47-0135 Pompa wodna MAXGEAR
maxgear 47-0135

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGC-5567

numer części:

47-0135

producent:

MAXGEAR

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Średnica koła łopatkowego [mm] 74
nr EAN 5907558576252

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0135 MAXGEAR

POMPA WODY RENAULT CLIO III

Pompa wodna 47-0135 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Pompa wodna 47-0135 producenta MAXGEAR

RENAULT

7701475995, 7701478031

NISSAN

2101000Q0E

SUZUKI

1741084A10, 1741084A11

DACIA

7701475995, 7701478031

numery OEM:
NISSAN      21010-00Q0E
NISSAN      2101000Q0E
RENAULT      77 01 475 995
RENAULT      77 01 478 031
RENAULT      7701475995
RENAULT      7701478031
SUZUKI      17410-84A10
SUZUKI      17410-84A11
SUZUKI      1741084A10
SUZUKI      1741084A11
DACIA      77 01 475 995
DACIA      77 01 478 031
DACIA      7701475995
DACIA      7701478031

Zastosowanie Pompa wodna 47-0135 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.