Liczba zębów 1 | 123 |
Liczba pasków | 1 |
Liczba rolek kierunkowych | 1 |
Masa [g] | 1911 |
Szerokość 1 [mm] | 27 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
nr EAN | 3413521350016 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.580 SNR
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
119A02421R, 7701475995, 7701477012, 7701477028, 7701478031, 8200102941, 8200537033, 8200585574
119A02421R, 7701475995, 7701477012, 7701477028, 7701478031, 8200102941, 8200537033
1680600QBE, 2101000Q0E
NISSAN | 16806-00QBE | |
NISSAN | 21010-00Q0E | |
RENAULT | 119A02421R | |
RENAULT | 7701475995 | |
RENAULT | 7701477012 | |
RENAULT | 7701477028 | |
RENAULT | 7701478031 | |
RENAULT | 8200102941 | |
RENAULT | 8200537033 | |
RENAULT | 8200585574 | |
SUZUKI | 17410-84A11 | |
DACIA | 119A02421R | |
DACIA | 7701475995 | |
DACIA | 7701477012 | |
DACIA | 7701477028 | |
DACIA | 7701478031 | |
DACIA | 8200102941 | |
DACIA | 8200537033 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.580 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.580 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.