Ilość zębów | 123 |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VKN 1004 |
Szerokość pasa [mm] | 27 |
nr EAN | 7316574944576 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 06134-1 SKF
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
130704805R, 7700107122, 7701473327, 7701476496, 8200039519, 8200044050, 8200102941, 8200241629, 8200312462, 8200344791, 8200366318, 8200367922, 8200508612, 8200537033, 8200557644, 8200585574
13028BN701, 1680600QA2, 1680600QAZ, 1680600QBC, 1680600QBE, 2101000QAE, 2101000QAT, 21010BN700
MERCEDES-BENZ | 607 990 00 00 | |
MERCEDES-BENZ | 608 990 08 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 607 990 00 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 608 990 08 00 | |
NISSAN | 13028-BN701 | |
NISSAN | 16806-00QA2 | |
NISSAN | 16806-00QAZ | |
NISSAN | 16806-00QBC | |
NISSAN | 16806-00QBE | |
NISSAN | 21010-00QAE | |
NISSAN | 21010-00QAT | |
NISSAN | 21010-BN700 | |
RENAULT | 13 07 048 05R | |
RENAULT | 77 00 107 122 | |
RENAULT | 77 01 473 327 | |
RENAULT | 77 01 476 496 | |
RENAULT | 82 00 039 519 | |
RENAULT | 82 00 044 050 | |
RENAULT | 82 00 102 941 | |
RENAULT | 82 00 241 629 | |
RENAULT | 82 00 312 462 | |
RENAULT | 82 00 344 791 | |
RENAULT | 82 00 366 318 | |
RENAULT | 82 00 367 922 | |
RENAULT | 82 00 508 612 | |
RENAULT | 82 00 537 033 | |
RENAULT | 82 00 557 644 | |
RENAULT | 82 00 585 574 | |
SUZUKI | 12761-84A50 | |
SUZUKI | 17410-84A00 | |
SUZUKI | 17410-84A20 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 06134-1 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 06134-1 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.