Ilość zębów | 133 | |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VKN 1008 | |
Szerokość pasa [mm] | 26 | |
nr EAN | 7316574356966 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 06129 SKF
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
119A01812R, 7701474435, 7701479114, 8200071267, 8200097903, 8200248497, 8200251983, 8200542743, 8200608653, 8200709719
0113100Q0C, 12309AW300, 13028AW300, 13028AW301, 13070AW300, 2101000Q0N, 21010AW300
1261967JG1, 1741067JG0, 1741067JG1
NISSAN | 01131-00Q0C | |
NISSAN | 12309-AW300 | |
NISSAN | 13028-AW300 | |
NISSAN | 13028-AW301 | |
NISSAN | 13070-AW300 | |
NISSAN | 21010-00Q0N | |
NISSAN | 21010-AW300 | |
RENAULT | 11 9A 018 12R | |
RENAULT | 77 01 474 435 | |
RENAULT | 77 01 479 114 | |
RENAULT | 82 00 071 267 | |
RENAULT | 82 00 097 903 | |
RENAULT | 82 00 248 497 | |
RENAULT | 82 00 251 983 | |
RENAULT | 82 00 542 743 | |
RENAULT | 82 00 608 653 | |
RENAULT | 82 00 709 719 | |
SUZUKI | 12619-67JG1 | |
SUZUKI | 17410-67JG0 | |
SUZUKI | 17410-67JG1 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 06129 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 06129 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.