07.06 (środa) sklep czynny do 13:00, 08-09.06 (czwartek i piątek) sklep nieczynny. Wszystkie zamówienia będą realizowane od poniedziałku
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, OX 416D1 knecht

Filtr oleju OX 416D1 KNECHT

OX 416D1 Filtr oleju KNECHT
30.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (120 ocen)
numery handlowe:

70514007, OX 416D1 ECO

numer części:

OX 416D1

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 57
Średnica [mm] 59,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 27,5
nr EAN 4009026728536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 416D1 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: DAIHATSU SIRION; LEXUS CT, GS; LOTUS ELISE; PONTIAC VIBE; TOYOTA ALLION II, AURIS, AVENSIS, C-HR, COROLLA, ISIS, MATRIX, PRIUS, PRIUS PHV, PRIUS PLUS 1.0-3.5 04.05-
numery OEM:
TOYOTA      0415237010
TOYOTA      04152YZZA3
TOYOTA      04152YZZA6
LEXUS      0415237010
LEXUS      04152YZZA6

Zastosowanie Filtr oleju OX 416D1 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 416D1 KNECHT:

2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-06
 5/5
Ok
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 416D1zobacz instrukcję montażu OX 416D1

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.