Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 30 TDI MILD HYBRID (2018.07-2019.12) 136km » OX 823/6D knecht
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 30 Tdi Mild Hybrid (2018.07-2019.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 823/6D KNECHT

OX 823/6D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 823/6D
Filtr oleju OX 823/6D
OX 823/6D
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (154 ocen)
numery handlowe:

72414026

numer części:

OX 823/6D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]190
Średnica [mm]53,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]20
Średnica wewnętrzna 3 [mm]10,8
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]16,0
nr EAN4009026960806
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 823/6D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W177), B SPORTS TOURER (W247), C (A205), C ALL-TERRAIN (S206), C (C205), C T-MODEL (S205), C T-MODEL (S206), C (W205), C (W206) 1.6D-3.0H 01.16-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6541801100
MERCEDES-BENZ      6541840025
MERCEDES-BENZ      A6541801100
MERCEDES-BENZ      A6541840025
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 823/6D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 823/6D KNECHT:

Jacek, Warszawa
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Krzyżanowice
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
Marcin, Warszawa
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Ząbki
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
Jan, Skalmierzyce
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Drogo
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
Polecam
Piotr, Białystok
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Żaneta, Warszawa
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michal, Ciechanów
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
Marek, Szczecin
2023-08-01
 5/5
Ok
Krzysztof, Wieruszów
2023-04-06
 5/5
Ok
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
Aleksandras, Visaginas
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2024-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Józefosław
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
Łukasz, Wieruszów
2021-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Żyrzyn
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.