Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 223 knecht

Filtr oleju OC 223 KNECHT

OC 223 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 223
Filtr oleju OC 223
31.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (140 ocen)
numery handlowe:

78700825

numer części:

OC 223

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,2
Wysokość [mm] 96
Gwintowana złączka M20x1,5
Wysokość 1 [mm] 95
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2
nr EAN 4009026024737

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 223 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AIXAM COUPE, CROSSOVER; CHERY TIGGO; JEEP CHEROKEE, CJ5 - CJ8, COMANCHE, WRANGLER I; RENAULT 18, 18 VARIABLE, 20, 21, 25, 30, ESPACE I, ESPACE II, ESPACE III 0.5-4.2 03.80-
numery OEM:
CHRYSLER      4186267
CHRYSLER      8933004195
CHRYSLER      J0033408
CHRYSLER      J0871919
CHRYSLER      T0730077
FORD      5017319
GMC      4243445
GMC      93156290
GMC      94243270
RENAULT      7700073302
RENAULT      7700640165
RENAULT      7700675302
RENAULT      7700676302
RENAULT      7700695801
RENAULT      7700695804
RENAULT      7700730077
RENAULT      7700854852
RENAULT      7701043377
RENAULT      7701349452
RENAULT      7701720978
RENAULT      7708715147
RENAULT      8200007832
RENAULT      8671002273
RENAULT      8671012211

Zastosowanie Filtr oleju OC 223 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 223 KNECHT:

2023-02-26
 5/5
OK Polecam
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2020-05-06
 5/5
Dobrałem OC 90 OF knecht na podstawie katalogu dostępnego w sklepie. Wszystko się zgadza i pasuje
2022-04-07
 5/5
Jw
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2020-06-22
 3/5
Drogo
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-06
 5/5
Ok
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.