Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Napięcie [V] | 11 |
Długość [mm] | 92 |
Wymiar gwintu | M 10 x 1 |
Zbieżność stożka | 63 |
Rozmiar klucza | 10 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 0 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 0 |
Technika połączeń | PIN |
Głębokość zabudowy [mm] | 25 |
nr EAN | 3165143182109 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, Duraterm 0 250 202 022 BOSCH
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
N10140105
N10140101, N10140102, N10140103, N10140104, N10140105
N10140102, N10140104, N10140105
1037204, 1669977, 95VW6M090AA, 95VW6M090AB
32017061, 32017084, 9110724, 93196922
N10140105
7700111323, 8200421091, 8200434855
AUDI | N 101 401 05 | |
CITROËN | 5962 4J | |
FORD | 1037204 | |
FORD | 1669977 | |
FORD | 95 VW 6M090 AA | |
FORD | 95 VW 6M090 AB | |
OPEL | 32017061 | |
OPEL | 32017084 | |
OPEL | 9110724 | |
OPEL | 93196922 | |
PEUGEOT | 5962 4J | |
RENAULT | 77 00 111 323 | |
RENAULT | 82 00 421 091 | |
RENAULT | 82 00 434 855 | |
SEAT | N 101 401 02 | |
SEAT | N 101 401 04 | |
SEAT | N 101 401 05 | |
SKODA | N 101 401 05 | |
VAUXHALL | 9110724 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 01 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 02 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 03 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 04 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 05 |
Zastosowanie Świeca żarowa, Duraterm 0 250 202 022 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, Duraterm 0 250 202 022 BOSCH:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.