
| Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 |
| Długość [mm] | 120 |
| Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Napięcie [V] | 11 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| dla numeru OE | 46796050 |
| nr EAN | 4027816244844 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 24484 FEBI BILSTEIN
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
46779614, 46796050
093193804, 1214032, 1214070, 93193804
46779614, 46796050
0250203002, 1855084E50, 1855084E50000, 1855086J00000, 18550M86J00000
1542845
46779614, 46796050
| ALFA ROMEO | 46779614 | |
| ALFA ROMEO | 46796050 | |
| FIAT | 46779614 | |
| FIAT | 46796050 | |
| FORD | 1 542 845 | |
| LANCIA | 46779614 | |
| LANCIA | 46796050 | |
| OPEL | 093193804 | |
| OPEL | 12 14 032 | |
| OPEL | 12 14 070 | |
| OPEL | 93193804 | |
| SUBARU | 1855084E50 | |
| SUZUKI | 02502-03002 | |
| SUZUKI | 18550-84E50 | |
| SUZUKI | 18550-84E50-000 | |
| SUZUKI | 18550-86J00-000 | |
| SUZUKI | 18550M86J00-000 | |
| VAUXHALL | 093178047 | |
| VAUXHALL | 095508486 | |
| VAUXHALL | 93178047 | |
| VAUXHALL | 95508486 | |
| TATA (TELCO) | 570315189901 | |
| FORD USA | 9S516M090AA |
Zastosowanie Świeca żarowa 24484 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 24484 FEBI BILSTEIN:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.