Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M8x1.0 |
Opór [Ohm] | 0,6 |
Długość całkowita [mm] | 119 |
Rozmiar klucza | 8 |
Masa [g] | 21,9 |
nr EAN | 8717613043288 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-171 DENSO
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
1855084E50, 18550M86J00
46796050
1214032, 1214070, 4708970
46796050
1542845, 9S516M090AA
FIAT | 46796050 | |
FORD | 1542845 | |
FORD | 9S516M090AA | |
LANCIA | 46796050 | |
OPEL | 1214032 | |
OPEL | 1214070 | |
OPEL | 4708970 | |
SUZUKI | 18550-84E50 | |
SUZUKI | 18550-M86J00 | |
VAUXHALL | 93178047 | |
VAUXHALL | 93193804 | |
VAUXHALL | 95508486 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-171 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-171 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.