Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | 4 mm PIN |
Zbieżność stożka | 93 |
Średnica [mm] | 4 |
Wymiar gwintu | M8x1,0 |
Długość całkowita [mm] | 119,4 |
Rozmiar klucza | 8 mm |
Natężenie prądu [A] | 13 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Moment gnący [Nm] | 20 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 8 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 10 |
Długość opakowania [cm] | 14,2 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
nr EAN | 5010874706811 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH223 CHAMPION
FIAT | 46779614 | |
FIAT | 46796050 | |
OPEL | 12 14 032 | |
OPEL | 12 14 070 |
Zastosowanie Świeca żarowa CH223 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.