Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Technika połączeń | PIN |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 63 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 46 |
Długość 2 [mm] | 24 |
Długość całkowita [mm] | 92 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063301648 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900028304 MAGNETI MARELLI
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
N10140105
N10140101, N10140102, N10140103, N10140104, N10140105
N10140104
1037204, 1669977, 95VW6M090AB
1275498, 1275580
1214020, 4402724, 4416912, 9110724, 93189648, 93196922
AUDI | N 101 401 05 | |
FORD | 1037204 | |
FORD | 1669977 | |
FORD | 95VW6M090AB | |
OPEL | 1214020 | |
OPEL | 4402724 | |
OPEL | 4416912 | |
OPEL | 9110724 | |
OPEL | 93189648 | |
OPEL | 93196922 | |
PEUGEOT | 59624J | |
SEAT | N 101 401 04 | |
VOLVO | 1275498 | |
VOLVO | 1275580 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 01 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 02 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 03 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 04 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 05 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900028304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.