Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman (1989.05-1994.07) 200km » 183734 febi bilstein
wybrany samochód: 
Citroën Xm Break (y3) 3.0 Pullman (1989.05-1994.07) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI 183734 FEBI BILSTEIN

183734 PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI FEBI BILSTEIN
febi 183734
PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI 183734
468.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

183734

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z prawej
ze śrubą
Ciężar [kg] 7,128
Wymiar gwintu M16x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 36
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 40
Min. długość [mm] 610
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 97,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 84,1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI 183734 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód P 610mm pasuje do: AUDI Q3, SEAT TARRACO, SKODA KODIAQ I, VW ARTEON, ARTEON SHOOTING BRAKE, PASSAT ALLTRACK B8, PASSAT B8, TIGUAN, TIGUAN/SUV 2.0/2.0D 08.14-
numery OEM:
AUDI      3Q0 407 272 BH
AUDI      3Q0 407 762 TX
SEAT      3Q0 407 272 BH
SEAT      3Q0 407 762 TX
SKODA      3Q0 407 272 BH
SKODA      3Q0 407 762 TX
VOLKSWAGEN      3Q0 407 272 BG
VOLKSWAGEN      3Q0 407 272 BH
VOLKSWAGEN      3Q0 407 762 TX
zamienniki:

Zastosowanie PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI 183734 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.