Piątek 09.05 infolinia czynna do 11:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 35088 febi bilstein

Wysprzęglik centralny sprzęgła 35088 FEBI BILSTEIN

35088 Wysprzęglik centralny sprzęgła FEBI BILSTEIN
724.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

35088

producent:

FEBI BILSTEIN

Czynnik wypełniający Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania 3
Ciężar [kg] 1,98
dla numeru OE 002 250 66 15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816350880

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 35088 FEBI BILSTEIN

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: MAN FOC, L2000, M 2000 L, M 2000 M, MERCEDES ATEGO, ATEGO 2, AXOR, AXOR 2, LK/LN2, SK, ZETROS, VARIO, VARIO (B667, B670, B668), VARIO (B670) 01.84-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 254 03 20
MERCEDES-BENZ      000 254 04 20
MERCEDES-BENZ      002 250 19 15
MERCEDES-BENZ      002 250 21 15
MERCEDES-BENZ      002 250 22 15
MERCEDES-BENZ      002 250 27 15
MERCEDES-BENZ      002 250 29 15
MERCEDES-BENZ      002 250 31 15
MERCEDES-BENZ      002 250 51 15
MERCEDES-BENZ      002 250 66 15
MERCEDES-BENZ      A000 254 03 20
MERCEDES-BENZ      A000 254 04 20
MERCEDES-BENZ      A002 250 19 15
MERCEDES-BENZ      A002 250 21 15
MERCEDES-BENZ      A002 250 22 15
MERCEDES-BENZ      A002 250 27 15
MERCEDES-BENZ      A002 250 29 15
MERCEDES-BENZ      A002 250 31 15
MERCEDES-BENZ      A002 250 51 15
MERCEDES-BENZ      A002 250 66 15
VOLVO      20376130
VOLVO      3095402
VOLVO      3952876
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 35088 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.