Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » DDF1152C ferodo

Tarcza hamulcowa, PREMIER Coat+ disc DDF1152C FERODO

DDF1152C Tarcza hamulcowa, PREMIER Coat+ disc FERODO
ferodo DDF1152C
267.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

DDF1152C

numer części:

DDF1152C

producent:

FERODO

Wysokość [mm] 34
Ciężar [kg] 7,06
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 26
Minimalna grubość [mm] 24
średnica zewnętrzna [mm] 283
Ilość otworów 4
Średnica otworu centrującego [mm] 66
Moment dokręcenia [Nm] 90
Powierzchnia pokryty
Jednostka ilości Sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Długość opakowania [cm] 28,5
Szerokość opakowania [cm] 28,5
Wysokość opakowania [cm] 7,6
nr EAN 4044197559848


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej. Do kompletu należy zamówić 2 sztuki tarcz.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa, PREMIER Coat+ disc DDF1152C FERODO

Kpl. tarcz hamulcowych przód L/P pasuje do: DS DS 3, DS 3 / DS 3, DS 4; CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 AIRCROSS II, C3 I, C3 II, C3 III 1.0-Electric 06.96-
numery OEM:
CITROËN      424617
CITROËN      424618
CITROËN      4246W2
CITROËN      4246W8
CITROËN      424917
CITROËN      424918
CITROËN      424984
CITROËN      4249J6
OPEL      3557911
PEUGEOT      424617
PEUGEOT      424618
PEUGEOT      4246W2
PEUGEOT      4246W8
PEUGEOT      424917
PEUGEOT      424918
PEUGEOT      424984
PEUGEOT      4249J6
VAUXHALL      3557911
DONGFENG CITROEN      424984
DONGFENG CITROEN      4249J6
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tarcza hamulcowa, PREMIER Coat+ disc DDF1152C FERODO w samochodach:

Tarcza hamulcowa

Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.

Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.

Charakterystyka tarcz hamulcowych

Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.

Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.

Tarcze hamulcowe w e-autoparts

Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.