Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 100 FWD (FV0A, FV0B, FV0G, FV0K, FV0H) (2010.02-???) 101km » OM 659 filtron wix
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 100 Fwd (fv0a, Fv0b, Fv0g, Fv0k, Fv0h) (2010.02-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów OM 659 FILTRON WIX

OM 659 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów FILTRON WIX
filtron OM 659
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów OM 659
OM 659
filtron OM 659 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

OM 659

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]122
średnica zewnętrzna [mm]98
Średnica wewnętrzna 1 [mm]20
Średnica wewnętrzna 2 [mm]34
nr EAN5904608006592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów OM 659 FILTRON WIX

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: URSUS 1012, 1014, 1032, 1034, 1132, 1134, 1212, 1214, 1222, 1224, 1232, 1234, 1604, 1614, 1624, 1634, 1734, 932, 934, ZETOR 10520, 10540, 11540, 3320
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów OM 659 FILTRON WIX w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.