Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » H31717.0.20 fte automotive gmbh

Pompa hamulcowa H31717.0.20 FTE automotive GmbH

H31717.0.20 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH
1,490.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

367, S367

numer części:

H31717.0.20

Średnica tłoka [mm] 31,75
Czynnik wypełniający Płyn hamulcowy
Suw [mm] 75
Liczba otworów do mocowania 3
Średnica koła podz. otworów na śruby w kołnierzu [mm] 82,5
Średnica otworu flanszy [mm] 11
Długość całkowita [mm] 246
Ilość połączeń 1
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem wyrównującym
Materiał Żeliwo
Powierzchnia lakierowane na czarno
nr EAN 4028569093222

skład zestawu:
RK31540 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H31717.0.20 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (śr. 11/31,75mm)
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa H31717.0.20 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.