Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 1.6 Napęd na wszystkie koła (SE416, TA01) (1988.07-1995.12) 82km » 8AC 355 384-321 hella
wybrany samochód: 
Suzuki Vitara (et, Ta, Td) 1.6 Napęd Na Wszystkie Koła (se416, Ta01) (1988.07-1995.12) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 384-321 HELLA

8AC 355 384-321 Zacisk hamulca HELLA
226.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8432

numer części:

8AC 355 384-321

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Zacisk hamulca 1-/2-obwodowego2
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyLUCAS-TRW
parzyste numery artykułów8AC 355 384-311
Techniczny numer informacyjnyAC8432
nr EAN4082300414127

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 384-321 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      440181
FIAT      9945782
PEUGEOT      440181

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 384-321 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu