Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Jeep COMMANDER (XK, XH) 3.7 V6 4x4 (2005.09-2010.12) 214km » 8AC 355 387-431 hella
wybrany samochód: 
Jeep Commander (xk, Xh) 3.7 V6 4x4 (2005.09-2010.12) 214km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 387-431 HELLA

8AC 355 387-431 Zacisk hamulca HELLA
275.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8743

numer części:

8AC 355 387-431

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułów8AC 355 387-441
Techniczny numer informacyjnyAC8743
nr EAN4082300417234

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 387-431 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      1612437280
CITROËN      4401K4
FIAT      77364132
FIAT      77366667
PEUGEOT      1612437280
PEUGEOT      4401K4

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 387-431 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu