Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) 3.0 TFSI quattro (2015.01-2019.12) 333km » 8AS 355 666-191 hella
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) 3.0 Tfsi Quattro (2015.01-2019.12) 333km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 666-191 HELLA

8AS 355 666-191 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6619

numer części:

8AS 355 666-191

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1290
Długość 2 [mm]1125
Ciężar [kg]0,505
Techniczny numer informacyjnyAS6619
nr EAN4082300536812

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 666-191 HELLA

numery OEM:
FORD      7201624
FORD      95VW2A603AC
SEAT      7M0609701B
SEAT      7M3609701C
VOLKSWAGEN      7M0609701B
VOLKSWAGEN      7M3609701C

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 666-191 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.