Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC08, KC09) (2002.07-???) 82km » 8AS 355 666-931 hella
wybrany samochód: 
Renault Kangoo (kc0/1_) 1.5 Dci (kc08, Kc09) (2002.07-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 666-931 HELLA

8AS 355 666-931 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6693

numer części:

8AS 355 666-931

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
nr EAN4082300537550

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 666-931 HELLA

numery OEM:
FORD      1637505
FORD      6148022
FORD      6158711
FORD      6161952
FORD      6168200
FORD      83AB2A603AB
FORD      83AB2A603AC
FORD      83AB2A603AD
FORD      83AB2A603AF

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 666-931 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.