Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Ssangyong KORANDO (KJ) 2.9 TD (1998.04-2006.11) 120km » 8AS 355 667-451 hella
wybrany samochód: 
Ssangyong Korando (kj) 2.9 Td (1998.04-2006.11) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-451 HELLA

8AS 355 667-451 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6745

numer części:

8AS 355 667-451

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]2440
Długość 2 [mm]285
Ciężar [kg]0,284
Techniczny numer informacyjnyAS6745
nr EAN4082300538076

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-451 HELLA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2D0609701D
MERCEDES-BENZ      9044200485
MERCEDES-BENZ      A9044200485
VOLKSWAGEN      2D0609701D
VOLKSWAGEN      9044200485

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-451 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.