Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI quattro (2016.06-???) 252km » 8AS 355 667-641 hella
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 2.0 Tfsi Quattro (2016.06-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-641 HELLA

8AS 355 667-641 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6764

numer części:

8AS 355 667-641

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1400
Długość 2 [mm]820
Długość 3 [mm]1285
Długość 4 [mm]705
Ciężar [kg]0,732
Techniczny numer informacyjnyAS6764
nr EAN4082300538267

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-641 HELLA

numery OEM:
OPEL      522580
OPEL      522600
OPEL      522640
OPEL      90335899
OPEL      90369711
OPEL      90373856
OPEL      90538629
VAUXHALL      90335899
VAUXHALL      90369711
VAUXHALL      90373856
VAUXHALL      90538629

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-641 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.