Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 8AS 355 669-991 hella

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 669-991 HELLA

8AS 355 669-991 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
64.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

AS6999

numer części:

8AS 355 669-991

producent:

HELLA

Długość 1 [mm] 1730
Długość 2 [mm] 1440
Ciężar [kg] 0,570
Techniczny numer informacyjny AS6999
nr EAN 4082300540611

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 669-991 HELLA

numery OEM:
NISSAN      3640000Q0C
NISSAN      3640000QAB
OPEL      4403490
OPEL      4418464
OPEL      9111490
OPEL      93193021
RENAULT      3640000QAB
RENAULT      8200021940
RENAULT      8200694128
VAUXHALL      9111490
VAUXHALL      93193021

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 669-991 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.