Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 2.0 Napęd na wszystkie koła (2007.02-2013.12) 141km » 8EL 011 710-421 hella
wybrany samochód: 
Nissan Qashqai / Qashqai +2 I (j10, Nj10, Jj10e) 2.0 Napęd Na Wszystkie Koła (2007.02-2013.12) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 710-421 HELLA

8EL 011 710-421 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-421
Alternator 8EL 011 710-421
8EL 011 710-421
672.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1481IR

numer części:

8EL 011 710-421

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]115
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]50
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300333602

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-421 HELLA

Alternator (14V, 115A) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210), SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903) 2.1D/2.2D/2.7D 09.97-05.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      010 154 59 02
MERCEDES-BENZ      010 154 96 02
MERCEDES-BENZ      011 154 09 02
MERCEDES-BENZ      011 154 78 02
MERCEDES-BENZ      012 154 24 02
MERCEDES-BENZ      012 154 54 02
MERCEDES-BENZ      013 154 15 02
MERCEDES-BENZ      A 010 154 59 02
MERCEDES-BENZ      A 010 154 96 02
MERCEDES-BENZ      A 011 154 09 02
MERCEDES-BENZ      A 011 154 78 02
MERCEDES-BENZ      A 012 154 24 02
MERCEDES-BENZ      A 012 154 54 02
MERCEDES-BENZ      A 013 154 15 02

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-421 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów