Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) 2.5 TD (V24W) (2001.07-???) 115km » 8EL 012 426-291 hella
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Classic (v2_w, V6_w, V7_w) 2.5 Td (v24w) (2001.07-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 012 426-291 HELLA

8EL 012 426-291 Alternator HELLA
hella 8EL 012 426-291
Alternator 8EL 012 426-291
8EL 012 426-291
660.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1817IR

numer części:

8EL 012 426-291

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]50
Liczba rowków6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300498318

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 012 426-291 HELLA

Koszt kaucji: 36.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 110A) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO IV, SKODA FABIA II, OCTAVIA II, RAPID, ROOMSTER, VW EOS 1.4-2.0D 02.02-12.17
numery OEM:
AUDI      03C 903 023
AUDI      03C 903 023 B
AUDI      03C 903 023 D
SEAT      03C 903 023
SEAT      03C 903 023 B
SEAT      03C 903 023 D
SKODA      03C 903 023
SKODA      03C 903 023 B
SKODA      03C 903 023 D
VOLKSWAGEN      03C 903 023
VOLKSWAGEN      03C 903 023 B
VOLKSWAGEN      03C 903 023 D

Zastosowanie Alternator 8EL 012 426-291 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów