Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volkswagen TRANSPORTER T4 Furgon (70A, 70H, 7DA, 7DH) 2.4 D Syncro (1992.10-1998.09) 78km » 8EL 012 584-511 hella
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T4 Furgon (70a, 70h, 7da, 7dh) 2.4 D Syncro (1992.10-1998.09) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 012 584-511 HELLA

8EL 012 584-511 Alternator HELLA
hella 8EL 012 584-511
Alternator 8EL 012 584-511
8EL 012 584-511
805.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA2184IR

numer części:

8EL 012 584-511

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]28
Prąd ładowania alternatora [A]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]64
Ilość żeber10
Rodzaj alternatorawielofunkcyjny
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300656305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 012 584-511 HELLA

Koszt kaucji: 122.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (28V, 100A) pasuje do: VOLVO FE, FE II, FL II, FL III 7.1/7.1D 05.06-
numery OEM:
MITSUBISHI      A004TA8191
MITSUBISHI      A004TA8591
MITSUBISHI      A4TA8191
MITSUBISHI      A4TA8591
VOLVO      20707050
VOLVO      20898062
VOLVO      21289221
VOLVO      85003257
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 012 584-511 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów