Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTD 16V (937.AXG1B, 937.BXG1B) (2002.11-2010.03) 140km » 8TF 358 312-521 hella
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtd 16v (937.axg1b, 937.bxg1b) (2002.11-2010.03) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa (żyroskopowa) 8TF 358 312-521 HELLA

8TF 358 312-521 Pompa paliwa (żyroskopowa) HELLA
hella 8TF 358 312-521
308.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 312-521

producent:

HELLA

Napięcie [V]12
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwabenzyna
Liczba zestyków2
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa (żyroskopowa) 8TF 358 312-521 HELLA

Elektryczna pompa paliwa pasuje do: PORSCHE CAYENNE 3.2-4.8 09.02-
numery OEM:
PORSCHE      955 620 932 00

Zastosowanie Pompa paliwa (żyroskopowa) 8TF 358 312-521 HELLA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.