Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Opel CORSA A liftback (S83) 1.6 GSI (F08, M08, F68, M68) (1989.09-1993.03) 98km » 8TF358 306-361 hella
wybrany samochód: 
Opel Corsa A Liftback (s83) 1.6 Gsi (f08, M08, F68, M68) (1989.09-1993.03) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka doprowadzająca paliwo 8TF358 306-361 HELLA

8TF358 306-361 Jednostka doprowadzająca paliwo HELLA
hella 8TF358 306-361
296.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF358 306-361

producent:

HELLA

Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez czujnika poziomu paliwa
Liczba zestyków2
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka doprowadzająca paliwo 8TF358 306-361 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: VW TOUAREG 3.0D-6.0 10.02-05.10
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7L0 919 087 E
VOLKSWAGEN      7L6 919 087 F
VOLKSWAGEN      9L6 919 087 F

Zastosowanie Jednostka doprowadzająca paliwo 8TF358 306-361 HELLA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.