Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford GRANADA I coupe (GGCL) 3.0 (1972-1976) 138km » HY484W hengst
wybrany samochód: 
Ford Granada I Coupe (ggcl) 3.0 (1972-1976) 138km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny (przykręcany) HY484W HENGST

HY484W Filtr hydrauliczny (przykręcany)  HENGST
hengst HY484W
Filtr hydrauliczny (przykręcany)  HY484W
HY484W
hengst HY484W Filtr hydrauliczny (przykręcany)
220.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

HY484W

producent:

HENGST

Jednostkaszt.
EAN4030776069730
Numer katalogowy5610100000
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny (przykręcany) HY484W HENGST

Filtr hydrauliczny (przykręcany) pasuje do: URSUS 7524, 6024, ARMATRAC 1104, BASAK 2090, 2100, 2110, BOBCAT 360, 470, CLAAS 506, 507, 616, 656, 696, 697 ATZ, 816, 826, 836, 510, 520, 530, 540, 550
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:

Zastosowanie Filtr hydrauliczny (przykręcany) HY484W HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST