Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) (2008.09-2014.12) 163km » HY822W hengst
wybrany samochód: 
Fiat Bravo Ii (198_) 2.0 D Multijet (198axpib) (2008.09-2014.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny (przykręcany) HY822W HENGST

HY822W Filtr hydrauliczny (przykręcany)  HENGST
152.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

HY822W

producent:

HENGST

Jednostkaszt.
EAN4030776069747
Numer katalogowy5804100000
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny (przykręcany) HY822W HENGST

Filtr hydrauliczny (przykręcany) pasuje do: CASE IH 100, 100 U, 100 U MAXXIMA, 1060 C, 1060 V, 1070 C, 1070 N, 1070 U, 1070 U MAXXIMA, 1070 V, 1075 C, 1075 N, 1075 V, 1080 U, 1080 U MAXXIMA, 1085 C
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny (przykręcany) HY822W HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST