Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel ASTRA H CLASSIC liftback (A04) 1.7 CDTI (L48) (2009.01-???) 125km » 133354 hüco
wybrany samochód: 
Opel Astra H Classic Liftback (a04) 1.7 Cdti (l48) (2009.01-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, Hueco 133354 HÜCO

133354 Pompa paliwa, Hueco HÜCO
145.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

133354

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie [bar]3
Rodzaj paliwabenzyna
Przestrzegaj informacji montażowych
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079333542

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Hueco 133354 HÜCO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, CALIBRA A, COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA B, OMEGA A, OMEGA B, SENATOR B, TIGRA, VECTRA A, VECTRA B 1.0-3.2 09.86-06.05
numery OEM:
OPEL      815001
OPEL      815013
OPEL      815019
OPEL      815031
OPEL      815036
OPEL      90322786
OPEL      90348685
OPEL      90411794
OPEL      90411912
OPEL      90442231
OPEL      90442402
OPEL      90541593
OPEL      90571033
OPEL      9119098
OPEL      93181358
OPEL      93181359
SAAB      93181358
VAUXHALL      90442231
VAUXHALL      90442402
VAUXHALL      90541593
VAUXHALL      9119098
CHEVROLET      90412220
HOLDEN      90411101
HOLDEN      90442231
HOLDEN      90442402
HOLDEN      90541593
HOLDEN      92142050

Zastosowanie Pompa paliwa, Hueco 133354 HÜCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa, Hueco 133354 HÜCO:

Krzysztof, Banino
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2025-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.