Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.2 TiD (2002.09-2015.02) 125km » 529 0474 10 ina
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.2 Tid (2002.09-2015.02) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0474 10 INA

529 0474 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
117.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0474 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1693
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870575199

skład zestawu:
534 0016 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1693 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0474 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: TOYOTA COROLLA, COROLLA VERSO 1.4/1.6 08.01-03.08
numery OEM:
TOYOTA      16620-0D021
TOYOTA      16620-0W090
TOYOTA      16620-0W091
TOYOTA      16620-0W092
TOYOTA      16620-0W093
TOYOTA      16620-22010
TOYOTA      16620-22011
TOYOTA      16620-22012
TOYOTA      16620-22013
TOYOTA      166200D021
TOYOTA      166200W090
TOYOTA      166200W091
TOYOTA      166200W092
TOYOTA      166200W093
TOYOTA      1662022010
TOYOTA      1662022011
TOYOTA      1662022012
TOYOTA      1662022013
TOYOTA      90916-02546
TOYOTA      90916-W2008
TOYOTA      9091602546
TOYOTA      90916W2008
TOYOTA      99366-H1690
TOYOTA      99366H1690
LEXUS      16620-0D021
LEXUS      16620-0W090
LEXUS      16620-0W091
LEXUS      16620-0W092
LEXUS      16620-0W093
LEXUS      16620-22010
LEXUS      16620-22011
LEXUS      16620-22012
LEXUS      16620-22013
LEXUS      166200D021
LEXUS      166200W090
LEXUS      166200W091
LEXUS      166200W092
LEXUS      166200W093
LEXUS      1662022010
LEXUS      1662022011
LEXUS      1662022012
LEXUS      1662022013
LEXUS      90916-02546
LEXUS      90916-W2008
LEXUS      9091602546
LEXUS      90916W2008
LEXUS      99366-H1690
LEXUS      99366H1690
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0474 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0474 10 INA:

Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.