Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Toyota HIGHLANDER / KLUGER (_U2_) 3.0 4WD (MCU25_, MCU25R) (2000.11-2003.07) 223km » 529 0489 10 ina
wybrany samochód: 
Toyota Highlander / Kluger (_u2_) 3.0 4wd (mcu25_, Mcu25r) (2000.11-2003.07) 223km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0489 10 INA

529 0489 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
ina 529 0489 10
363.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0489 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1745
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870579579

skład zestawu:
532 0311 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0146 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1745 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0489 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych z napinaczem pasuje do: FORD TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.8D 06.02-12.13
numery OEM:
FORD      1069359
FORD      1073485
FORD      1079155
FORD      1113611
FORD      1133988
FORD      1308227
FORD      1351134
FORD      1361545
FORD      1427353
FORD      1473383
FORD      1473384
FORD      1494787
FORD      1S4Q-6A228-AD
FORD      1S4Q-6A228-AE
FORD      1S4Q-6A228-AF
FORD      1S4Q6A228AD
FORD      1S4Q6A228AE
FORD      1S4Q6A228AF
FORD      2T 1Q 19A21 6AA
FORD      2T 1Q 19A21 6BA
FORD      2T 1Q 19A21 6BB
FORD      2T1Q19A216AA
FORD      2T1Q19A216BA
FORD      2T1Q19A216BB
FORD      6H5Q-6C301-BA
FORD      6H5Q6C301BA
FORD      6T1Q-6C301-AA
FORD      6T1Q6C301AA
FORD      98 FF 3K773 8BG
FORD      98 FF 3K773 8BH
FORD      98FF-3K738-BG
FORD      98FF-3K738-BH
FORD      98FF3K738BG
FORD      98FF3K738BH
FORD      98FF3K7738BG
FORD      98FF3K7738BH
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0489 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0489 10 INA:

Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.