Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Iveco EUROTECH MP 240 E 38 (1992-???) 375km » 544 0501 20 ina
wybrany samochód: 
Iveco Eurotech Mp 240 E 38 (1992-???) 375km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw koła pasowego, wał korbowy 544 0501 20 INA

544 0501 20 Zestaw koła pasowego, wał korbowy INA
358.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

544 0501 20

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]155,60
Szerokość [mm]62,60
Liczba rowków6
Drganiaz tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN4014870573584

skład zestawu:
544 0501 10 Koło pasowe, wał korbowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 544 0501 20 INA

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: BMW 2 (F45), 2 GRAN TOURER (F46), X1 (F48), X2 (F39), MINI (F55), (F56), (F57), CLUBMAN (F54), COUNTRYMAN (F60) 1.2/1.5 09.13-
numery OEM:
BMW      11 23 2 384 185
BMW      11 23 8 602 799
BMW      11 23 8 638 613
BMW      11 23 8 638 614
BMW      11232384185
BMW      11238602799
BMW      11238638613
BMW      11238638614
MINI      11 23 2 384 185
MINI      11 23 8 602 799
MINI      11 23 8 638 613
MINI      11 23 8 638 614
MINI      11232384185
MINI      11238602799
MINI      11238638613
MINI      11238638614
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 544 0501 20 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw koła pasowego, wał korbowy 544 0501 20 INA:

Mariusz, Warszawa
2025-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Warszawa
2021-03-19
 3/5
Pomimo zapewnieniu w rozmowie telefonicznej, że produkt jest dostępny, okazało się, że nie jest. Wybrałem zamiennik. - odpowiedź sklepu: To nie był zamiennik tylo INA nie produkuje sama tej części a pakuje część poddostawcy
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.