Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Bmw 3 (E90) 320 d (2004.12-2007.09) 150km » 544 0002 10 ina
wybrany samochód: 
Bmw 3 (e90) 320 D (2004.12-2007.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 544 0002 10 INA

544 0002 10 Koło pasowe, wał korbowy INA
270.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

544 0002 10

dostawca:

INA

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]188,00
Szerokość [mm]57,00
Liczba rowków6
Drganiaz tłumikiem drgań skrętnych
uwzględnić informację serwisową
nr EAN4005108485304
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 544 0002 10 INA

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: VOLVO 850, S70, S80 I, V70 I, V70 II AUDI 100 C4, A6 C4 VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50, LT 28-35 II, LT 28-46 II 1.9D-2.5D 07.90-12.16
numery OEM:
AUDI      074 105 251 AC
AUDI      074 105 251 M
AUDI      074 105 251 N
AUDI      074 105 251 R
AUDI      074 105 251 S
AUDI      074 105 251 T
AUDI      074105251AC
AUDI      074105251M
AUDI      074105251N
AUDI      074105251R
AUDI      074105251S
AUDI      074105251T
SEAT      074 105 251 AC
SEAT      074 105 251 M
SEAT      074 105 251 N
SEAT      074 105 251 R
SEAT      074 105 251 S
SEAT      074 105 251 T
SEAT      074105251AC
SEAT      074105251M
SEAT      074105251N
SEAT      074105251R
SEAT      074105251S
SEAT      074105251T
SKODA      074 105 251 AC
SKODA      074 105 251 M
SKODA      074 105 251 N
SKODA      074 105 251 R
SKODA      074 105 251 S
SKODA      074 105 251 T
SKODA      074105251AC
SKODA      074105251M
SKODA      074105251N
SKODA      074105251R
SKODA      074105251S
SKODA      074105251T
VOLVO      8627933
VOLVO      9163918
VOLVO      9180620
VOLKSWAGEN      074 105 251 AC
VOLKSWAGEN      074 105 251 M
VOLKSWAGEN      074 105 251 N
VOLKSWAGEN      074 105 251 R
VOLKSWAGEN      074 105 251 S
VOLKSWAGEN      074 105 251 T
VOLKSWAGEN      074105251AC
VOLKSWAGEN      074105251M
VOLKSWAGEN      074105251N
VOLKSWAGEN      074105251R
VOLKSWAGEN      074105251S
VOLKSWAGEN      074105251T

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 544 0002 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 544 0002 10 INA:

Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Warszawa
2021-03-19
 3/5
Pomimo zapewnieniu w rozmowie telefonicznej, że produkt jest dostępny, okazało się, że nie jest. Wybrałem zamiennik. - odpowiedź sklepu: To nie był zamiennik tylo INA nie produkuje sama tej części a pakuje część poddostawcy
Mariusz, Warszawa
2025-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 544 0002 10zobacz instrukcję montażu 544 0002 10zobacz instrukcję montażu 544 0002 10zobacz instrukcję montażu 544 0002 10

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.