Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.4 TSI (2014.05-2020.10) 150km » 559 1007 10 ina
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.4 Tsi (2014.05-2020.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 559 1007 10 INA

559 1007 10 Zestaw łańcucha rozrządu INA
ina 559 1007 10
Zestaw łańcucha rozrządu 559 1007 10
559 1007 10

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

559 1007 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Zestaw skrócony
nr EAN4014870614546

skład zestawu:
551 0168 10 Napinacz, łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1007 10 INA

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F23), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 (G20, G80, G28) 1.2-3.0H 09.13-
numery OEM:
BMW      13 52 7 797 905
BMW      13 52 8 648 731
BMW      13527797905
BMW      13528648731
MINI      13 52 7 797 905
MINI      13 52 8 648 731
MINI      13527797905
MINI      13528648731
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1007 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 559 1007 10 INA:

Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.