Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Citroën C4 II (NC_) 1.2 THP 110 (NCHNZ6, NCHNV6) (2015.02-2017.12) 110km » RB33 janmor
wybrany samochód: 
Citroën C4 Ii (nc_) 1.2 Thp 110 (nchnz6, Nchnv6) (2015.02-2017.12) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa RB33 JANMOR

RB33 Cewka zapłonowa JANMOR
135.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

RB33

producent:

JANMOR

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,816
nr EAN5902925020307

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa RB33 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR RB33 RENAULT CLIO II, KANGOO 1,2 16V 01-
numery OEM:
NISSAN      22448-00QAD
RENAULT      8200025256
RENAULT      8200051128
RENAULT      8200084401

Zastosowanie Cewka zapłonowa RB33 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa RB33 JANMOR:

2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.