Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Kia SORENTO IV (MQ4, MQ4A) 2.5 MPI AWD (2021-???) 180km » BC-816 japanparts
wybrany samochód: 
Kia Sorento Iv (mq4, Mq4a) 2.5 Mpi Awd (2021-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-816 JAPANPARTS

BC-816 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-816
77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-816

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm]1360 / 1155
nr EAN8033001799224

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-816 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-816
numery OEM:
SUZUKI      5441060A00
SUZUKI      5441086CA0
SUZUKI      5441086CA0000
SUZUKI      54410A60A00
SUZUKI      54410A60A01
SUZUKI      54410A60A60

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-816 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.