Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 40 TFSI Mild Hybrid quattro (2020.06-???) 204km » BC-922L japanparts
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 40 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2020.06-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-922L JAPANPARTS

BC-922L Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-922L
Cięgło, hamulec postojowy BC-922L
125.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-922L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
nr EAN8033001963106

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-922L JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-922L
numery OEM:
CHRYSLER      52128511AD
JEEP      52128511AC
JEEP      52128511AE
JEEP      52128511AF

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-922L JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.