Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro (2008.10-2011.03) 290km » BC-922R japanparts
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.0 Tfsi Quattro (2008.10-2011.03) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-922R JAPANPARTS

BC-922R Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-922R
Cięgło, hamulec postojowy BC-922R
111.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.
:5 szt. wysyłka Piątek
:5 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

BC-922R

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
nr EAN8033001963137
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-922R JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-922R
numery OEM:
CHRYSLER      52128510AE
CHRYSLER      52128510AI
JEEP      52128510AD
JEEP      52128510AF
JEEP      52128510AG

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-922R JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.