Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Citroën C3 II Furgon/hatchback (SC_) 1.6 BlueHDi (2015.03-2016.09) 75km » BC-928 japanparts
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii Furgon/hatchback (sc_) 1.6 Bluehdi (2015.03-2016.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-928 JAPANPARTS

BC-928 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-928
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-928

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
nr EAN8033001963434

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-928 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-928
numery OEM:
CHRYSLER      04779260AD
CHRYSLER      05290824AA
CHRYSLER      05290824AB
CHRYSLER      4779260AD
CHRYSLER      5290824AA
CHRYSLER      5290824AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-928 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.