Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Bmw 3 (E90) 325 i (2007.03-2011.12) 218km » BO-804 japanparts
wybrany samochód: 
Bmw 3 (e90) 325 I (2007.03-2011.12) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa BO-804 JAPANPARTS

BO-804 Cewka zapłonowa JAPANPARTS
japanparts BO-804
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BO-804

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8033001926712

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa BO-804 JAPANPARTS

CEWKA ZAPŁ JAPANPARTS BO-804
numery OEM:
SUZUKI      3340050F20
SUZUKI      3340076G00
SUZUKI      3340076G01
SUZUKI      3340076G11
SUZUKI      3340076G20
SUZUKI      3340076G21
SUZUKI      3340076G30
SUZUKI      3340081A00
zamienniki:
78-08-804
brak
ASHIKA

Zastosowanie Cewka zapłonowa BO-804 JAPANPARTS w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.