Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Renault CLIO III Furgon/hatchback (SB_, SR_) 1.2 (SR0P) (2007.11-2011.12) 101km » CD-500 japanparts
wybrany samochód: 
Renault Clio Iii Furgon/hatchback (sb_, Sr_) 1.2 (sr0p) (2007.11-2011.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy CD-500 JAPANPARTS

CD-500 Cylinderek hamulcowy JAPANPARTS
japanparts CD-500
Cylinderek hamulcowy CD-500
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CD-500

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]28,5
Średnica zabudowy [mm]32
nr EAN8052553058948

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy CD-500 JAPANPARTS

CYLINDEREK HAM JAPANPARTS CD-500
numery OEM:
MITSUBISHI      MC894284
zamienniki:
65-05-500
brak
ASHIKA

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy CD-500 JAPANPARTS w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.