Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Opel KADETT E Kombi (T85) 1.6 i (C15, C35, D15, D35) (1986.09-1991.08) 75km » KB-220 japanparts
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.6 I (c15, C35, D15, D35) (1986.09-1991.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy KB-220 JAPANPARTS

KB-220 Zestaw osłon, wał napędowy JAPANPARTS
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

KB-220

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Średnica 1 [mm]26
Średnica 2 [mm]80
Wysokość [mm]114
nr EAN8033001413304
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy KB-220 JAPANPARTS

OSŁONA PRZEG JAPANPARTS KB-220
numery OEM:
MAZDA      FD8222530
MAZDA      FD8222530A
MAZDA      GD36-22-530
MAZDA      GD3622530A
MAZDA      GD7522530
MAZDA      GD7522530A
MITSUBISHI      MN156750

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy KB-220 JAPANPARTS w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.